r. Imieniny:  A A A

Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie 02.06.2013

Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie

Od 2 stycznia 2013 r. w naszej szkole odbywają się zajęcia dla uczniów klas 3-6 SP z projektu „ Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS.

Wszyscy uczniowie klasy 3 i 6 uczęszczają na lekcje matematyki, 32 uczniów klas 5 i 6 na zajęcia z matematyki i przyrody, 13 uczniów klasy 5 na język angielski, 7 uczniów klasy 4 na zajęcia wyrównawcze z języka polskiego. Wsparciem psychologicznym objętych zostało 6 uczniów klasy 6a i 6b. Wszyscy uczniowie klas 4-6 uczestniczą w warsztatach psychologicznych odbywających się w ramach godzin wychowawczych, a dla rodziców uczniów odbyła się prelekcja na temat budowania właściwych relacji z dzieckiem.

W ramach projektu odbyła się już wycieczka do British Council dla uczniów klas 5 i zaplanowane są jeszcze 2 wyjazdy- do Centrum Nauki Kopernik i Roztoczańskiego Parku Narodowego.

Anna Michońska

Dnia 28 stycznia 2013 roku wybraliśmy się całą klasą na wycieczkę do Lublina do British Council, czyli do Biblioteki Brytyjskiej. Wyjazd odbył się w ramach projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską i realizowany w naszej szkole.

Pani oprowadzająca nas po bibliotece była bardzo miła i ciekawie opowiadała o tym miejscu. Poznaliśmy strony internetowe stworzone dla uczących się języka angielskiego. Obejrzeliśmy wiele książek, z których być może będziemy kiedyś korzystać.
Dowiedzieliśmy się jak funkcjonuje biblioteka. Na zakończenie wizyty w British Council dostaliśmy ulotki informacyjne i zakładki do książek.

Byliśmy bardzo zadowoleni z tego wyjazdu.

Alicja Wójcik, klasa V

Dnia 6 marca 2013r. pojechaliśmy do Warszawy w ramach projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską i realizowany w naszej szkole. Celem wycieczki było Centrum Nauki Kopernik.

Dotarliśmy tam o godzinie 10. Po wejściu dostaliśmy karty do logowania i rozpoczęliśmy zwiedzanie. Dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy, m.in. o człowieku i jego życiu. O godzinie 17 obejrzeliśmy pokaz w planetarium pt. Trzeci wymiar życia w 3D, podczas którego szukaliśmy życia poza Ziemią. Było to niezwykle interesujące, a efekty w 3D zrobiły na nas wszystkich ogromne wrażenie. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Garbowa o 21.

Magdalena Chabros, kl. 5

Dnia 17.05.2013r wybraliśmy się na wycieczkę do Roztoczańskiego Parku Narodowego w ramach projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie”.

Wyjechaliśmy przed godziną 8:00 rano. Do Parku dojechaliśmy po kilku godzinach. Na początku oglądaliśmy i dotykaliśmy wypchane zwierzęta. Były to między innymi sarny, borsuki, lisy, króliki.

Był tam nawet przedstawiciel dinozaurów. Oglądaliśmy również film przyrodniczy o Roztoczu. Mogliśmy się z niego dużo dowiedzieć o florze i faunie tego regionu. Po filmie był czas na robienie zdjęć przy pięknym kościółku na wodzie. Wreszcie przyszedł czas na upragniony obiad.

Pomidorówka i schabowy zniknęły w mgnieniu oka. Po obiedzie wybraliśmy się z panią przewodnik na Bukową Górę, na którą prowadziło ponad 260 schodów. Z góry był piękny widok na park i wioskę Sochy.
Niestety napotkaliśmy tam na ślad bezmyślności ludzkiej znajdując "okocima pospolitego" tzn. butelkę po piwie. Gdy byliśmy już na dole poszliśmy na cmentarz, gdzie pochowano mieszkańców wsi Sochy wymordowanych przez Hitlerowskich najeźdźców. W drodze powrotnej robiliśmy pamiątkowe zdjęcia. Powrót do domu minął bardzo szybko po męczącym zwiedzaniu. Pogoda nam dopisała więc humory również.

Paweł Galiński, kl. V

Wycieczka do Roztoczańskiego Parku Narodowego

Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów SP w Garbowie

obraz-027_cac05.jpg obraz-025_1279b.jpg obraz-022_4bbcd.jpg obraz-021_80824.jpg obraz-020_84146.jpg obraz-019_8a27f.jpg obraz-017_53a22.jpg obraz-016_9bbe0.jpg
Wycieczka do Centrum Kopernika

img-0150_edc1f.jpg img-0149_0f5ae.jpg img-0108_fa260.jpg img-0105_df5c8.jpg img-0085_db85c.jpg img-0076_c109d.jpg img-0072_8046f.jpg
« Powrót

Wszystkie informacje, które chcecie Państwo zamieścić na stronie prosimy przesyłać na adres: stronaszkoly@garbow.pl